lördag 13 mars 2010

Årsmöte

Jag slänger väl in ett inlägg innan jag åker. Imorgon klockan 15.

Har vart på Socialdemokraternas Årsmöte och lärt mig mer än jag kunde innan. Nu i veckan har jag ett projekt och jag avslöjar inte mer än bilden här under. Kommer jobba med det utanför skoltid i Sundsvall.
Har till min hjälp ett team av ungdomar runt om i kommunen som jag snappat upp på stan. De har bättre koll än mig ibland känner jag. Och det är jag glad för!
Min fula handstil skyller jag på min far som jag fått den från.

Slänger in lite länkar och en kommentar så att det blir lite roligare.

LÄNK1 ( gillar bilden på Fredrik, han ser bekymrad ut men lipar på nåt konstigt sett)
LÄNK2 (DN snackar om Mona)
LÄNK3 (lite mer snack om Grekland och deras ekonomi)
LÄNK4 (ett typiskt fall inom äldreomsorgen-hur ska man göra då?)
LÄNK5 (Mona är fint redigerad med ett snyggt budskap bredvid sig)
LÄNK6 skulle vart nåt fint om våren. men det snöade faktiskt idag. Så, återkommer om länk nummer 6 vid tillfälle.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar